Cara Tambah Traffik Blog 2013

Cara Tambah Traffik Blog 2013 | Lama aku tidak membuat entri membebel dimana entri ini tidak berkaitan dengan hal semasa. Bukan apa, kadang-kadang tiada idea untuk aku membebel dan mengarut-ngarut.

cara tambah traffik blog,cara tingkatkan pelawat ke blog,cara ping entri ke facebook,cara buat auto ping,auto ping ke facebook,cara tambah traffik,software tambah traffik,auto blog traffic,traffik percuma ke blog,macam mana tambah traffik blog,traffik ke blog,how to increase pagerank, pagerank blog 2013

Okey, kali ini aku nak mempromosikan cara untuk tambah traffik blog mudah. Cara ini sebenarnya semua orang dah tahu, cuma aku saja nak berkongsi juga walaupun segelintir korang sudah tahu akan cara ini. Cara yang aku sebutkan disini adalah menggunakan teknik "ping".

Selain menggunakan perkhidmatan busuk.org, kartikel.com dan blogged.my, korang boleh ping ataupun hantar entri korang di Group Ping Facebook yang banyak terdapat di internet. Seriusly aku bagitahu, traffik memang banyak akan datang kalau masa ping entri anda itu tepat.

Antara group ping Facebook yang boleh korang ping adalah Group Blogger Tegar Malaysia dimana group ini aku sendiri yang bina dan masih baru lagi di Facebook. Secara tidak langsung aku nak promote juga  group ping facebook ini.

Kepada mereka yang ingin traffik mencanak ke blog, boleh ping entri anda di Group Blogger Tegar Malaysia. Jangan lupa untuk ajak rakan-rakan blogger anda untuk join dan ping entri baru diorang disana.




Quote:
Jom pakat ramai-ramai ping disana okey


_____________

Sila "Share" info ini bersama rakan anda di Facebook :
Cara Tambah Traffik Blog 2013 Cara Tambah Traffik Blog 2013 Reviewed by OH Buletin on 9:30 AM Rating: 5

2 comments:

  1. tqvm..for sharing...jom blogwalking blog saya http://wanita-akume.blogspot.com/

    ReplyDelete

Powered by Blogger.